Thursday, February 5, 2009

Kembali

Selepas setahun lebih berdiam diri kini aku kembali. Kembali menulis walaupun xreti. Aku xkesah pun. Mungkin kini dh xde sape follow blog ni, tp xpe la. Aku menulis kerna aku nk menulis bkn menulis kerana nk org baca. Kalo ade y sudi baca pun bagus. Kalo ade luahan pendapat atau saranan serta cadangan leh hubungi no y tertera. Ahaks. Pandai2 carik la ek..

Tahun 2009 Mungkin tahun y bmakne, sape tau kn. Kite hanya merancang Tuhan y menentukn
Spanjang tahun lepas aku byk menghabiskn mase di opis. Bekerja xtentu mase. Tahun ni pun begitu gak la rancangan nye. Bkerja selagi mampu. Mnaikan taraf ekonomi sendiri. Rezeki perlu d carik, xkn datang tanpa usaha. Lagi byk usaha lagi byk hasilnye.

Kita patutnye bsyukur kerna masih mempunyai kerja sedangkn org len maseh mcari. Tp kalo carik jek reti, xreti nk trime kerja atau dlm erti kate len nye mmilih xguna gk. Mulakan la kerja dr bwh, rezeki akan bertambah selepas itu, sape y tau kn.

Jika anda br ingin memasuki dunia pkerjaan, adalah dinasihatkn masuk jek mane2 kerja jika dberi peluang, kerna jika dh memasuki dunia pkerjaan lbh senang utk mdapat kerja ya lbh bagus, lbh byk pluang akan muncul. Kalo pluang dh dberi tp dtolak mmg susah nk dpt lae. Sume org nk kerja y bagus. Bio la dr mn anda mula, anda bpeluang utk dpt lae bagus. Jika tidak dmulakan smpai bila pun kita akan dsitu jek.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home