Friday, February 6, 2009

Holiday (melaka)

Ho ho ho...Holiday atau dlm bahse melayu nye bercuti. Walaupun sibuk bekerja, awal2 tahun lae aku telah p bercuti. 2-4 Jan aku telah bercuti ke melaka bersama sahabat karib ku. Melaka bandaraya bersejarah.

Walaupun bandar melaka agak kecil tp jalan di sane agak complicated. Susah jugak nk pusing2 kalo xde org melaka y tunjuk jalan. Kebanyakan jalan dsane seperti one way. Kalo dh tlepas simpang leh kate kene pusing balik 1 negeri.

Xbyk xtvt y smpt aku wt kt sane. Selaen mlawat tmpt bsejarah aku juga smpat melawat ke tmn buaya n zoo. Byk gk shopping complek kat sane wlaupun agak kosong tiada bpengunjung(tul ke ayat ni) kire ok gk la.

Ini 1st time aku smpai melaka. Sblm ni aku hny smpat lalu jek. Agak mnrk la. Leh dtg lae.

Byk gk rancangan tuk holiday taun ni tp xsure lae jadi ke x. Kalo ade y nk wt percutian ke mane2 imform la ek. Manetau smpat join. Leh p same2.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home